Compra Otro en Fondarella

Otro En venta en Fondarella

149 m²
4
1
1.389 €/m²

Descripción

Casa cantonera en venda a Fondarella, una ubicació immillorable a pocs metres de l'accés a la A2 i a només uns quilòmetres de Mollerussa. Aquesta propietat de 149 m² construïts ofereix tot el que necessites per viure còmodament. A la planta baixa, trobem un garatge amb capacitat per a dos vehicles, un bany, un magatzem i una sala de rentar. La cuina és àmplia i lluminosa, perfecta per als amants de la gastronomia, i el gran menjador independent és ideal per a reunir-se amb família i amics.

Un dels punts forts d'aquesta casa és l'accés al jardí espectacular, totalment equipat per gaudir de vetllades inoblidables a l'aire lliure. A la primera planta, hi ha quatre habitacions exteriors, dues de les quals tenen sortida a una gran terrassa on podràs relaxar-te i gaudir del sol. L'habitació principal compta amb una sala vestidor, oferint un espai extra de confort. La sala de bany està equipada amb un plat de dutxa modern.

Construïda l'any 2001, aquesta casa es troba en bon estat i disposa de calefacció amb bomba de fred/calor de gas natural. Els armaris encastats i el traster proporcionen l'espai d'emmagatzematge necessari per mantenir tot en ordre. Amb orientació sud-est, la casa gaudeix de llum natural durant tot el dia. No deixis passar aquesta oportunitat única de viure en un entorn tranquil i ben comunicat! Índice de referencia de precios de alquiler: 0

traducir

Trovimap ID: 532861-38738887
Ref. Agencia: 106737038-106737038

Características

Tipo

Otro

Planta

0

Año de construcción

2001

Certificado energético

-

Características interiores

  • Sistema de refrigeración:
    Aire Acondicionado

Popularidad

Última actualización

29 jun. 2025

Días en el mercado

28

Visitas

-

Compara y solicita la mejor hipoteca

¿Cual es el valor de tu inmueble?

Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA