Compra Unifamiliar Pareada en Calle L'Espígol, Sant Pere De Ribes

Unifamiliar aislada - Sant Pere de Ribes

200 m²
4
1
2.225 €/m²

Descripción

Sou una família i us agradaria viure en una casa gran enmig de la naturalesa del Parc Natural del Garraf? Si has contestat que si, aquesta és la vostra futura propietat. Es tracta d’una casa de 200m2 en dos plantes, amb un terreny de 831m2 amb piscina, zona de barbacoa i un gran i ampli jardí per fer les delícies dels més petits no tant petits de la casa,
A la planta baixa hi ha dos habitacions dobles, amplia cuina, bany complert i un generós saló-menjador amb llar de foc pels mesos més freds de l’any. Aquesta planta comunica amb el jardí, zona de barbacoa i la piscina.
A la primera planta tenim 4 habitacions, 3 dobles,1 simple, 1 bany i 1 cuina. Una de les habitacions, actualment és un saló amb accés a la cuina tot i que amb una reforma podria ser l’habitació principal amb bany en suite.
Aquesta distribució actual dona peu a poder llogar una de les plantes o poder viure dues famílies.
Si tot el que expliquem t’ha agradat, demana’ns una visita.

traducir

Trovimap ID: 532477-38866361
Ref. Agencia: I360-138

Características

Tipo

Unifamiliar Pareada

Planta

-

Año de construcción

1986

Certificado energético

-

Características interiores

  • Calefacción:
    Otro

Equipamiento

  • Tipo de piscina:
    Piscina

Popularidad

Última actualización

08 jul. 2025

Días en el mercado

116

Visitas

-

Compara y solicita la mejor hipoteca

IMMO360 Real Estate

Ver las propiedades de la agencia

¿Cual es el valor de tu inmueble?

Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA