Pis ampli i lluminós a la zona del Parc del Migdia
Descobreix aquest fantàstic pis de tres habitacions (dues de dobles i una individual), totes exteriors i amb una excel·lent entrada de llum natural. Les dues habitacions dobles disposen de sortida directa a la terrassa posterior, un espai tranquil i privat ideal per desconectar o crear-hi un petit racó verd.
L'habitatge compta amb un bany complet i un bany de cortesia, perfectament distribuïts per al confort del dia a dia. La cuina independent ofereix una zona de treball molt funcional i dona accés a un gran safareig interior, un espai pràctic i poc habitual, ideal per a emmagatzematge i bugaderia.
El pis es completa amb un saló-menjador ampli i lluminós, amb orientació exterior i espai per a diferents ambients.
Ubicat a tocar del Parc del Migdia, una de les zones més demandades de Girona, gaudiràs de tranquil·litat, serveis, zones verdes i totes les comoditats a l'abast.
#ref:27966
Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA