Compra Piso en Miramar

Apartamento - Miramar

71 m²
4
1
2.394 €/m²

Descripción

La prestigiosa Immobiliària Mara Cabrera us presenta aquest exclusiu apartament a Guardamar de la Safor, situat a només 100 metres de la platja.

Característiques destacades: Aquest fantàstic apartament, completament reformat, compta amb 90 m² distribuïts en 2 habitacions, un bany complet, una cuina equipada, un ampli menjador i una encantadora terrassa, ideal per gaudir del clima mediterrani.

Urbanització privada: L’habitatge forma part d’una urbanització que disposa d’ascensor, zones verdes i dues piscines comunitàries, creant un entorn perfecte per relaxar-te o gaudir en família.

Ubicació privilegiada: Situat a només 100 metres de la platja, aquest apartament és ideal tant com a residència habitual com a segona residència. La seva proximitat a les platges de Bellreguard i Daimús, i a ciutats com Gandia i Oliva, el converteixen en una excel·lent opció. A més, compta amb un accés fàcil i un aparcament senzill.

Llest per entrar-hi a viure: L’apartament es ven moblat, completament preparat perquè el puguis gaudir des del primer dia.

traducir

Trovimap ID: 530083-38600295
Ref. Agencia: PISOGUARDAMAR32

Características

Tipo

Piso

Planta

-

Año de construcción

2010

Certificado energético

-

Características interiores

  • Calefacción:
    Otro

Equipamiento

  • Ascensor:
    Si
  • Tipo de piscina:
    Piscina

Popularidad

Última actualización

06 may. 2025

Días en el mercado

158

Visitas

-

Compara y solicita la mejor hipoteca

INMOBILIARIA MARA CABRERA

Ver las propiedades de la agencia

¿Cual es el valor de tu inmueble?

Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA