Compra Otro en Gandia

Hostal - Gandia

900 m²
4
1
889 €/m²

Descripción

La prestigiosa Immobiliària Mara Cabrera es complau a presentar aquesta magnífica oportunitat per adquirir un dels hotels més emblemàtics de Gandia: el Hostal Duque Carlos. Situat estratègicament al centre de la ciutat, aquest hotel representa una inversió única amb un gran potencial de rendibilitat.

El Hostal Duque Carlos està compost per dos edificis complets que ofereixen un total de 30 habitacions, la meitat amb bany privat. Aquesta distribució garanteix comoditat i privacitat per als hostes, convertint-lo en una opció ideal tant per a visitants d’oci com de negocis.

El primer edifici, distribuït en quatre plantes, inclou un vestíbul i muntacàrregues a la planta baixa, un menjador ampli i reformat a la primera planta, i 14 habitacions distribuïdes entre la segona i la tercera planta, totes amb banys privats.

El segon edifici, també de quatre plantes, compta a la planta baixa amb un saló, menjador i cuina, mentre que les plantes superiors alberguen 17 habitacions, oferint diverses opcions d’allotjament.

Ambdós edificis disposen d’una terrassa a la planta superior, perfecta per crear zones de relax amb vistes panoràmiques a la ciutat.

Tot i que l’hotel requereix algunes reformes, ja que ha estat tancat durant els darrers set anys, la seva estructura sòlida i ubicació estratègica el converteixen en una inversió molt atractiva. A més, segons les normatives actuals, existeix la possibilitat d’ampliar alçades, augmentant la capacitat i el valor de l’hotel.

No deixis escap

traducir

Trovimap ID: 530083-38170778
Ref. Agencia: LOCALGANDIAV35HOTEL

Características

Tipo

Otro

Planta

-

Año de construcción

-

Certificado energético

-

Otros

Terraza

Popularidad

Última actualización

09 jun. 2025

Días en el mercado

197

Visitas

-

Compara y solicita la mejor hipoteca

INMOBILIARIA MARA CABRERA

Ver las propiedades de la agencia

¿Cual es el valor de tu inmueble?

Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA