Parcel·la edificable de 2.500 m2. Ideal per a gaudir de la vida envoltat de natura. Possibilitat de construir-hi una casa unifamiliar aïllada.
Situada en zona urbanitzable dels Caus de Vacarisses, amb tots els serveis disponibles. Zona amb molt bones comunicacions. Ideal per viure fora de les grans ciutats amb molta pau i tranquil·litat. Zona situada a 12 Km de Terrassa...Qualitat i Servei al millor preu. Agència Registrada: aicat 5006 / api A10671.
Assessorament personalitzat en la compra-venda i la gestió de la teva actual habitatge.
Més ofertes de venda en nostra Oficina Virtual. (Veure anagrama Cabestany Finques).
Proposa dia i hora en l´apartat del comentari. Ara també pots demanar una visita amb les teves dades per WhastApp.
Horari de visites: 9: 30h a 13: 30h i de 16: 00h a 20: 00h i dissabte de 10: 00h a 13: 30h...Cabestany Finques és una agència de l´agrupació Apialia Terrassa.
Necessites vendre el teu immoble ?. Deixa´t ajudar per un gran col·lectiu de professionals. Apialia Terrassa t´ho posa fàcil en tot el procés de la venda.
Impost ITP i escriptura no està inclòs en el preu de venda.[IW]
Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA