Compra Dúplex en Barri De Mar, Vilanova I La Geltrú

Dúplex - Vilanova i la Geltrú

141 m²
4
1
2.525 €/m²

Descripción

Àtic dúplex amb golfes, llar de foc i dues terrasses al Barri de Mar – Vilanova i la Geltrú
Viu a un pas del mar en aquest ampli i lluminós àtic tipus dúplex de 141 m² construïts, situat en una finca tranquil·la de només tres veïns, a l’exclusiu Barri de Mar de Vilanova i la Geltrú.
A la planta principal, l’habitatge disposa de 4 dormitoris, 2 banys complets, un gran saló-menjador amb sortida a un ampli balcó/terrassa, cuina office independent i un rebedor espaiós. A la planta superior, unes encantadores golfes amb llar de foc ofereixen un espai acollidor i versàtil, amb accés a una exclusiva terrassa assolellada, perfecta per relaxar-se a l’aire lliure.
L’habitatge destaca pel seu excel·lent estat de conservació, els seus espais generosos i la seva orientació sud, que garanteix llum natural durant tot el dia. A més, compta amb calefacció de gas natural, aire condicionat, tancaments d’alumini amb doble vidre, traster, armaris encastats i plaques solars instal·lades a la coberta, que aporten eficiència i estalvi energètic.
Situat a pocs metres de la Platja del Far, del port i de la Plaça Marina, i molt ben connectat amb el transport públic i tots els serveis de la ciutat. A només 35 minuts de l’aeroport de Barcelona.
Una llar completa, àmplia, funcional i plena de llum, ideal per a famílies que busquen qualitat de vida al costat del mar.

traducir

Trovimap ID: 526967-39018282
Ref. Agencia: DVILDE 119

Características

Tipo

Dúplex

Planta

-

Año de construcción

1966

Certificado energético

-

Características interiores

  • Calefacción:
    Otro

Popularidad

Última actualización

03 oct. 2025

Días en el mercado

48

Visitas

-

Compara y solicita la mejor hipoteca

¿Cual es el valor de tu inmueble?

Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA