Piso para reformar en Mollet del Vallès, la vivienda tiene unos 90m2 distribuidos de la siguiente manera: recibidor, 3 habitaciones (dos sencillas y una doble), 1 baño, cocina, salón comedor.
El piso dispone de un parquing que entra directo a la vivienda. Dos patios de luces. No tiene calefacción, ventanas de aluminio sencillo. A unos 5 minutos andando al ayuntamiento de mollet y al instituto.
Esta por reformar.
Solicite información sin compromiso.
_
Pis per reformar a Mollet del Vallès, l'habitatge té uns 90m2 distribuïts de la següent manera: rebedor, 3 habitacions (dues senzilles i una doble), 1 bany, cuina, menjador.
El pis disposa d'un pàrquing que entra directe a l'habitatge. Dos patis de llums. No té calefacció, finestres d'alumini senzilles. A uns 5 minuts caminant a l'ajuntament de Mollet i a l'institut.
Està per reformar. Sol·liciteu informació sense compromís.
Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA