Compra Piso en Calle La Llotja, 3, Centre, Roses

Piso - Roses

70 m²
4
1
2.843 €/m²

Descripción

Situat a l'última planta d'una petita comunitat de només sis habitatges, aquest apartament de gaudeix d'una ubicació privilegiada, molt a prop de la platja, amb vistes clares al port i al mar.
Es compon d´un saló lluminós amb llar de foc, dos dormitoris, cuina equipada, bany complet, traster i un balcó orientat al sud. Es ven completament moblat i en molt bon estat.
L´edifici disposa d´una àmplia terrassa comunitària al terrat d´uns 95 m², amb vistes panoràmiques a la badia de Roses. També hi ha una segona terrassa comuna a la residència.
Inclou a més un box tancat de 10 m² amb dutxa, lavabo i WC, ideal com a dormitori addicional o espai independent segons necessitats.
Un apartament complet, poc comú al centre, amb tots els comerços, el port i la platja a peu.
Viure a Roses és gaudir de la Mediterrània tot l'any, entre tranquil·litat, autenticitat i paisatges excepcionals.

traducir

Trovimap ID: 474266-38743736
Ref. Agencia: CB5938

Características

Tipo

Piso

Planta

-

Año de construcción

1978

Certificado energético

-

Popularidad

Última actualización

06 jun. 2025

Días en el mercado

7

Visitas

-

Compara y solicita la mejor hipoteca

HOME4YOU - IMMOBILIÀRIA

Ver las propiedades de la agencia

¿Cual es el valor de tu inmueble?

Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA