Compra Piso en Calle Cap De La Gola, 15, Santa Margarita, Roses

Piso - Roses

48 m²
4
1
3.354 €/m²

Descripción

Descobreix aquest acollidor apartament situat a la privilegiada zona de Santa Margarida, a Roses. Una oportunitat perfecta per als qui busquen gaudir de la tranquil·litat de l'entorn marítim amb totes les comoditats a l'abast.
L´habitatge disposa de tres habitacions, ideals tant per a famílies com per als que desitgen espai addicional per a convidats o un despatx personal, també disposa d´un bany complet. L´apartament disposa d´una cuina americana moderna i funcional, perfectament integrada a la sala d´estar, optimitzant l´espai i oferint un ambient obert i lluminós.
Un dels grans atractius d´aquest immoble és la seva àmplia terrassa de 8m² amb vistes clares al canal, perfecta per relaxar-se, gaudir d´àpats al´aire lliure o simplement contemplar l´ambient nàutic.
Aquest apartament, està ubicat en un edifici amb fàcil accés, a pocs minuts de la platja i de tots els serveis: restaurants, supermercats i activitats nàutiques. Ideal tant com a residència habitual, segona residència o inversió per a lloguer.

traducir

Trovimap ID: 474266-38581160
Ref. Agencia: CB5855

Características

Tipo

Piso

Planta

-

Año de construcción

1971

Certificado energético

-

Popularidad

Última actualización

09 may. 2025

Días en el mercado

44

Visitas

-

Compara y solicita la mejor hipoteca

HOME4YOU - IMMOBILIÀRIA

Ver las propiedades de la agencia

¿Cual es el valor de tu inmueble?

Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA