Compra Piso en Calle Del Castell, 16, Centre, Figueres

Piso - Figueres

187 m²
4
1
1.497 €/m²

Descripción

Descobreix aquest magnífic pis totalment reformat, situat al centre de Figueres, on podràs gaudir de la comoditat de tenir tots els serveis a peu de carrer.

L’habitatge es distribueix en un ampli i lluminós saló-menjador, cuina office funcional i moderna, una suite principal amb bany complet i banyera, tres dormitoris dobles amb armaris encastats i una habitació individual també amb armari encastat. A més, compta amb un segon bany complet i una pràctica zona de safareig.

Equipat amb calefacció de gas ciutat i tancaments d’alumini que garanteixen confort i eficiència, la propietat destaca per la seva funcionalitat i els espais ben aprofitats.

La ubicació és immillorable: supermercats, escoles, farmàcies, hospital, centre històric, bars, restaurants, cafeteries i transport públic es troben a pocs passos de casa teva.

En definitiva, un habitatge que combina comoditat, modernitat i una localització privilegiada a Figueres.
No deixis escapar aquesta oportunitat única de viure al centre!

traducir

Trovimap ID: 432557-39201191
Ref. Agencia: FC16

Características

Tipo

Piso

Planta

-

Año de construcción

1986

Certificado energético

-

Características interiores

  • Calefacción:
    Otro

Equipamiento

  • Ascensor:
    Si

Popularidad

Última actualización

02 oct. 2025

Días en el mercado

7

Visitas

-

Compara y solicita la mejor hipoteca

¿Cual es el valor de tu inmueble?

Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA