Aquest pis de 50 metres quadrats és una opció ideal per a qui busca comoditat i un entorn tranquil. L'habitatge destaca pel seu saló menjador, un espai obert i molt lluminós que dona pas a una terrassa privada amb vistes buidades al mar, perfecta per a aprofitar el bon temps i la llum natural que ofereix la seva orientació sud-est. En ser una última planta i lliurar-se totalment moblat, el pis ofereix una independència i una facilitat d'entrada que permet instal·lar-se immediatament sense complicacions.
La distribució compta amb dues habitacions i un bany, tot mantingut en excel·lent estat. És un habitatge que aprofita molt bé cada metre quadrat i que, a més de la funcionalitat de l'interior, inclou un traster, la qual cosa facilita molt l'organització i l'emmagatzematge en el dia a dia.
La ubicació a Sant Vicenç de Montalt combina perfectament la calma d'un barri residencial amb una logística impecable. L'entorn està envoltat d'escoles, supermercats i una variada oferta de restaurants per a menjar bé, la qual cosa garanteix tenir tots els serveis necessaris a mà. A més, la zona està molt ben comunicada mitjançant autobús, compta amb un accés ràpid a l'autopista i es troba a pocs minuts de Mataró. Un altre dels seus grans atractius és que resulta molt fàcil aparcar de forma gratuïta per la zona, la qual cosa afegeix una comoditat extra a aquest immoble disponible per nou-cents cinquanta euros al mes.