Excel·lent oportunitat de traspàs per a emprenedors que volen començar o expandir el seu negoci en un dels barris més cotitzats de la ciutat. Aquest local està destinat a l'activitat de producció de pa, brioixeria i forn, amb una llicència A5-3 i es troba en una zona privilegiada de Gràcia, un barri vibrant i molt demandat tant per residents com per turistes.
El local està ubicat en una zona d'alt trànsit de vianants, envoltat de comerços, restaurants i una gran activitat veïnal, cosa que assegura una clientela constant. La ubicació a Gràcia ofereix una excel·lent visibilitat i accessibilitat, amb fàcil accés a transport públic i una àmplia oferta de serveis propers, la qual cosa fa d'aquest local un lloc ideal per desenvolupar un negoci de fleca o similar.
Aquest local de 60 m² està perfectament adaptat a les necessitats d'un Obrador. Disposa d'un espai ben distribuït, amb àrees de producció, magatzem i oficina, cosa que facilita una gestió eficient del negoci. A més a més, està completament equipat amb equips d'alta qualitat. El local no disposa de terrassa, però compta amb un excel·lent espai per a magatzem i oficina, cosa que permet organitzar-se de manera còmoda. Totes les dades presentades són merament indicatives. Vingui a veure totes les nostres ofertes a drhouseimmo
Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA