Compra Casa en Matadepera, Barcelona, Matadepera

ESPECTACULARS VISTES - ST. LLORENÇ DELS PINS

613 m²
4
1
1.126 €/m²

Descripción

A la zona de St. Llorenç dels pins, prop de la Font de la Tartana, tenim en venda aquesta magnífica torre
La parcel·la on està edificada, disposa de 1003 m² i la construcció més de 600 m² i està dividit en 2 habitatges amb entrada independent, pero comunicades interiorment per ascensor. La distribució és la següent:

Hi ha 2 grans sales polivalents de gairebé 50 m² cadascuna, un garatge de prop de 80 m², a la planta baixa de la casa hi ha un espectacular menjador amb surtida a una gran terrassa i amb cuina integrada de gairebé 80 m², un dormitori de més de 20 m²amb bany suite, un estudi de 8 m² i un lavabo, tot completament reformat.
A la primera planta, que accedim per la part de darrere de la casa o per l'ascensor, trobem un menjador amb cuina reformada , 4 dormitoris, dos banys per acabar d’actualitzar, un safareig i una terrassa de 25 m² amb unes espectaculars vistes i completament orientada a sud.

traducir

Trovimap ID: 391147-38589996
Ref. Agencia: DV752

Características

Tipo

Casa

Planta

-

Año de construcción

-

Certificado energético

Popularidad

Última actualización

22 jul. 2025

Días en el mercado

83

Visitas

-

Compara y solicita la mejor hipoteca

Domus Gestió Immobiliària

Ver las propiedades de la agencia

¿Cual es el valor de tu inmueble?

Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA