arel home et presenta fantàstic pis alt amb ascensor, molt ben comunicat, situat a la zona de Can Serra, al cor de L’Hospitalet de Llobregat.
L'habitatge destaca per la gran lluminositat i les vistes clares, gràcies a la seva excel·lent orientació. Disposa d´una àmplia terrassa-balcó, ideal per col·locar una taula i unes cadires i gaudir de moments relaxats al´aire lliure, reunions amb amics o simplement gaudir d´una nit d´estiu
A través d´un pràctic rebedor, donem pas a un pis que consta de tres habitacions dobles totes elles exteriors. Un acollidor saló menjador amb sortida a la terrassa
Bany complet amb plat de dutxa
Cuina àmplia amb accés a un safareig on trobem la sana d'aigües
Acabats de qualitat: portes de fusta, terres de parquet, fusteria d'alumini i una excel·lent conservació general.
La característica principal d´aquest pis és la seva llum natural durant tot el dia, amb sol directe i una orientació privilegiada.
Ubicació immillorable: envoltat de comerços, escoles, parcs i tots els serveis essencials. Perfectament comunicat amb Barcelona i el Baix Llobregat mitjançant transport públic i accessos principals. a 5 minuts del metro de can serra
Aquest pis de segona mà, està llest per convertir-se en la teva nova llar. No perdis l'oportunitat de visitar-lo i enamorar-te!
Contacta'ns avui mateix per a més informació!
I si vols estar a l'última de totes les nostres novetats segueix-nos a les nostres xarxes socials, Instagram @arelhome
Arel Home, som una Immobiliària professional i propera amb oficina a Esplugues de Llobregat especialitzada a la zona de Baix Llobregat i Barcelona.
Comptem amb més de 25 anys d'experiència al sector immobiliari. Si estàs pensant a vendre o llogar el teu pis, podem ajudar-te perquè tinguis una taxació real de mercat de forma gratuïta i sense compromís.
Gràcies per contactar amb Arel Home.
Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA