La casa a la Plaça Major de Rupit, és coneguda com a CAN SALLENT, de 275 m2 construïts i de construcció del 1895 però amb una reforma integral el 1992, destaca pel seu disseny exterior de pedra i fusta, que preserva l'encant rústic de la zona. Compte amb una gran entrada de llum natural i una distribució pensada per maximitzar el confort. Hi destaca la finestra gòtica de la sala d'estar , reproduïda al Poble Espanyol de Barcelona. Les finestres de fusta amb doble vidre, terres de gres rústic, mosaic hidràulica i tarima rústica i xemeneia de llenya aporten un toc càlid i acollidor. Tot això en una ubicació privilegiada, a prop de tots els serveis clau del poble, com lescola CEIP, el consultori mèdic local, restaurants i la parada d'autobús.
-PLANTA BAIXA: Local de 90 m2 i accés principal a la vivenda.
-PLANTA PRIMERA, rebedor, gran menjador amb llar de foc de llenya, amb sala d´estar, cuina independent de grans dimensions i amb vistes al riu, safareig i bany de cortesia amb plat de dutxa i un ampli rebost.
PLANTA SEGONA: Accés mitjançant unes escales des de la sala d'estar, amb un passadís que condueix a 4 habitacions dobles amb terres de tarima rústica, i un bany amb banyera. : Ampli solàrium amb terrassa amb vistes sobre el riu i població de Rupit.
PLANTA TERCERA: Ampli Estudi.
PLANTA BAIXA: Restaurant 90 m2 amb menjador interior amb vistes al riu i Rupit, terrassa a la mateixa Plaça, amb contracte de lloguer fins al març del 2026.
.
Escribe tu dirección. Obtén al instante tu valoración GRATUITA